پروژه های تجاری شرکت دکوراسیون داخلی دارکوب - غرفه های نمایشگاهی

غرفه های نمابشگاهی

واحد غرفه ­سازي نمايشگاهي دارکوب با بهره­گيري از گروه مهندسين و معماران مجرب و با در اختيار داشتن گروه روانشناسي افتخار طراحي و ساخت غرفه­هاي نمايشگاهي بر مبناي علم روانشناسي را دارا مي­باشد.

نکاتي در مورد ساخت غرفه­ هاي نمايشگاهي :

1. غرفه اثر هنري است ، غرفه مي تواند محل تجلي هنري طراح و نشان دهنده سطح دانش و بينش فرهنگي هنري سليقه وي باشد.

2. طراحي غرفه، تخصص است در حالي برخي هنرمندان تصور مي کنند طراحي غرفه عملي تفنني است و در کنار کارهايشان به آن مي پردازند. اين طور هم مي توان نگاه کرد، اما حاصل اين رويکرد به هيچ رو غرفه حرفه اي نيست.

3. ايده خلاقانه، محور طراحي غرفه است ايده خلاقانه، فرآيند پيچيده اي دارد و ايده يابي داراي روش هايي است که به مطالعه نياز دارد. طرح بايد مخاطب را در غرفه نگه دارد و پاسخگوي افکار و احساساتش باشد. بايد دانست کارفرما چه هدفي دارد و روي آن تمرکز کرد که به طور حتم به يافتن ايده هاي ناب مي انجامد.

4.گاه سکوت و خلوت بهتر است ، روش هاي طراحي ميني مال گاه چنان آرامشي در مخاطب ايجاد مي کند که چاره اي جز ايستادن در غرفه ندارد.

5. سيستم هاي مدولار و پيش ساخته توصيه نمي شوند استفاده از اين سيستم ها گاه خوب و گاه بسيار بد است. اين يک روش خوب است به شرطي که فکر شده باشد و براي غرفه خودتان بومي سازي شده باشد يا اينکه هدف خاصي را تعقيب کند.

6. سلسله مراتب ديده شدن اشيا و درک آن ها را نبايد فراموش کرد چشم انسان با ورود به هر فضا به سرعت دنبال چيزهاي جديد مي گردد، به همين دليل اشياي نمايشي و اشياي تزييني را بايد در جاي مناسب گذاشت. اغلب غرفه هاي به ظاهر زيبا، بدون توجه به اين اصل طراحي مي شوند و فقط خوشگل هستند، اما هدف اصلي غرفه دار را تامين نمي کنند.

تماس با شرکت

تلفن های تماس :

0912 - 3781833 , 0916 - 3052701

پست الکترونیک :

info@Darkoob-co.ir

نشانی شرکت :

ایران ، اهواز ، خیابان اصلی زیتون ، نرسیده به میدان چیتا ، طبقه دوم بانک پاسارگاد

Follow Us